
Linki sponsorowane
Google AdWords – kampanie standardowe
- Szczegóły
- Kategoria: Linki sponsorowane / SEM
- Poprawiono: Wtorek, 17 grudzień 2013 22:12

Google AdWords – kampanie standardowe (STD/TXT/Search) linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google to oferta dla właścicieli
- serwisów internetowych
którzy za pomocą reklam chcą pozyskać odwiedziny klientów zainteresowanych ofertą usług lub produktów zamieszczonych na stronie WWW.
Możliwość reklamowania się na dowolne wpisywane w wyszukiwarkę frazy skutkuje wzrostem ruchu kwalifikowanego za co za tym idzie zwiększa się ilość osób zainteresowanych konkretną usługa lub oferowanym towarem. Zaprezentowanie oferty osobom zainteresowanym skutkuje wzrostem sprzedaży usług.
Google AdWords – kampanie standardowe (STD/TXT/Search) obejmują
- prowadzenie i optymalizację kosztów kampanii
Prowadzenie i optymalizacja kosztów kampanii pozwala na zwiększenie skuteczności kampanii poprzez m.in. obniżanie kosztu za kliknięcie (CPC) co pozwala na przyciągnięcie większej ilości klientów w ramach ustalonego budżetu PPC.
Wydatek na reklamę w systemie Google AdWords to zawsze dobra inwestycja (a nie koszt)!
Specjalizujemy się w prowadzeniu kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, jako jednej z najskuteczniejszych form reklamy w internecie. Kampanie reklamowe linków sponsorowanych Google AdWords prowadzimy zarówno dla stron WWW jak i sklepów internetowych wymagających optymalizacji pod kątem konwersji oraz remarketingu czy też wykorzystujących kampanie zakupowe. Posiadamy ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu kampanii reklamowych w wyszukiwarkach (SEM - Search Engine Marketing) dowolnej skali i dla niemal dowolnej branży.Referencje: marketing w wyszukiwarkach (SEM)