Pytania i odpowiedzi (FAQ)

Czym są linki sponsorowane?

Tutaj znajdziesz odpowiedz na pytanie, czym są linki sponsorowane oraz jak je wykorzystać w swoim biznesie i zwiększyć zarobki wykorzystując reklame w internecie.

Linki sponsorowane - często pojawia się pytanie - co to jest? Postaram się najprościej, nie wnikając w szczegóły techniczne wyjaśnić osobom, które nie miały styczności z linkami sponsorowanymi, na czym polega reklama z ich wykorzystaniem i jak może pomóc w prowadzeniu własnego biznesu - nie tylko w internecie.

Ogólnie rzecz ujmując linki sponsorowane to forma reklamy tekstowej, zawierającej link do promowanej strony WWW czy sklepu internetowego. Linki sponsorowane to nie tylko reklamy w wyszukiwarce, gdyż istnieje wiele innych form linków sponsorowanych, ale skupimy się na najpopularniejszym rozwiązaniu. W większości przypadków myśląc "linki sponsorowane" mamy na myśli reklamy w wyszukiwarce Google (Google AdWords).

Czytaj więcej...

AdWords: Co to jest szacunkowa ilość konwersji?

Co to jest szacunkowa ilość konwersji?

Szacunkowa ilość konwersji to kilka typów prognoz generowanych przez system Google AdWords - "najdokładniejsze oszacowanie całkowitej liczby konwersji, jakie zapewnia AdWords".

Czytaj więcej...

Facebook Ads: Jak wykorzystać custom audiences?

Czym są niestandardowe grupy odbiorców (custom audiences) i jak je wykorzystać w reklamie?

"Niestandardowe grupy odbiorców pozwalają reklamodawcom znajdować na Facebooku klientów pozyskanych poza Internetem. Poprzez dopasowanie na podstawie adresów e-mail, numerów telefonów, identyfikatorów użytkownika Facebooka lub identyfikatorów użytkownika aplikacji niestandardowe grupy odbiorców pozwalają znajdować konkretnych adresatów."

Czytaj więcej...

Facebook Ads: Jak mierzyć konwersje?

Jak mierzyć konwersje z reklamy na Facebooku?

Czytaj więcej...

Facebook Ads: Jakie są rozmiary grafiki do reklamy?

Jakie są rozmiary grafiki do reklamy na Facebooku?

Czytaj więcej...

WebDesign: Testowanie wyglądu strony na urządzeniach mobilnych

Jak przetestować wygląd strony na urządzeniach mobilnych i sprawdzić jak zachowuje się responsive design w zależności od rozdzielczości ekranu?

Czytaj więcej...

Podkategorie